Acest site utilizeaza cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie. Pentru mai multe informatii puteti consulta Protectia datelor cu caracter personal.

Cardigan AT, Model 199550, VioletCardigan AT, Model 199550, Violet
  • Nou
243,88 lei
Mixed items
Cardigan AT, Model 199549, VioletCardigan AT, Model 199549, Violet
  • Nou
243,88 lei
Mixed items
Cardigan AT, Model 199548, GriCardigan AT, Model 199548, Gri
  • Nou
243,88 lei
Mixed items
Cardigan AT, Model 199547, BejCardigan AT, Model 199547, Bej
  • Nou
243,88 lei
Mixed items
Termeni si conditii

1. Introducere.
  • Prin accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare.
  • Proprietarul magazinului are dreptul de a modifica termenii si conditiile fara o notificare prealabila catre utilizatori. Este responsabilitatea dvs. sa verificati periodic termenii si conditiile pentru a fi la curent cu eventualele modificari. In general, modificarile aduse termenilor si conditiilor vor deveni efective imediat ce sunt publicate pe site("magazin"). Prin continuarea utilizarii site-ului dupa aceste modificari, se considera ca ati acceptat termenii si conditiile modificate.
2. Proprietarul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC Nicomag Expert Online SRL avand urmatoarele date de identificare:

  • CUI RO32763183
  • Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J40/15862/2018
  • Capital social: 200 lei
  • Tel/WhatsApp: 0745646149
  • Adresa sediului social: Municipiul Bucuresti, Sectorul 6, Aleea Lunca Siretului, nr. 1A, Bloc A39B, Scara 6, Etaj 1, Apartament 80
  • Firma SC Nicomag Expert Online SRL este si proprietarul domeniului www.nicomag.ro inregistrat la RNC
  • Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC Nicomag Expert Online SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.
3. Definirea serviciului oferit

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002, acest magazin online este considerat "serviciu al societatii informationale". Proprietarul magazinului online este considerat "societatea informațională", in timp ce magazinul online actionează pur si simplu ca o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

4. Obligatiile magazinului
  • Comenzile primite in zilele de sarbatoare sau week-end-uri vor fi procesate si trimise furnizorului in prima zi lucratoare. Acest lucru inseamnă ca, daca plasezi o comanda intr-o zi de sarbatoare sau in week-end, va fi procesata in prima zi lucratoare care urmeaza dupa sarbatoare sau dupa week-end. De asemenea, este important de mentionat ca o comanda este considerata valida numai daca toate informatiile cerute in formular sunt completate corect. Asigura-te ca furnizezi toate detaliile necesare, cum ar fi adresa de livrare corecta, informatiile de contact valide si orice alte informatii solicitate de formular, pentru a evita eventualele intarzieri sau erori in procesarea comenzii.
  • Inainte de finalizarea tranzactiei, vei avea posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si eventualele taxe de transport asociate. Aceasta iti va permite sa vezi costul total al comenzii tale inainte de a plasa comanda. Preturile afisate pe site-ul nostru sunt exprimate în RON (lei) si sunt preturile finale. Acestea includ toate taxele si comisioanele aplicabile, astfel incat nu exista costuri ascunse sau suplimentare care sa fie adaugate la pretul afisat. Este important pentru noi sa asiguram transparenta si claritate in privinta costurilor, pentru ca dvs. sa puteti lua o decizie informata inainte de finalizarea comenzii.
  • Clientii au posibilitatea de a face modificari cu privire la cantitatea produselor comandate si adresa de livrare inainte de finalizarea comenzii. Se poate ajusta cantitatea produselor din cosul de cumparaturi si se poate actualiza adresa de livrare in timpul procesului de comanda. De asemenea, daca ati completat deja anumite optiuni in procesul de cumparare si doriti sa reveniti asupra lor, puteti naviga inapoi in procesul de comanda si sa faceti modificarile necesare pana cand plasati comanda. Asigurati-va ca verificati cu atentie toate detaliile inainte de a finaliza comanda, pentru ca aceasta(comanda), sa fie procesata si livrata in conformitate cu preferintele dvs.
  • Comanda ta va fi trimisa in conformitate cu informatiile furnizate in timpul procesului de comanda. Este important de mentionat faptul ca odata finalizata comanda, ea nu mai poate fi modificata de nimeni, astfel incat vei primi exact produsele si cantitatile la care ai optat in momentul plasarii comenzii.
  • Oferim posibilitatea fiecarui client autentificat sa acceseze istoricul propriilor comenzi. Dupa autentificare, puteti vizualiza si imprima istoricul comenzilor din magazinul nostru. Mai mult decat atat, ne asiguram ca informatiile despre comenzile dvs. sunt pastrate in siguranta pe serverul nostru. Pastram istoricul comenzilor timp de un an, astfel incat veti putea avea acces la istoricul comenzilor pe o perioada extinsa.
  • Asiguram ca datele personale introduse de clienți, precum informatiile de contact, adresele de livrare si alte detalii necesare procesului de cumparare, vor fi tratate cu cea mai mare grija si protejate conform legislatiei in vigoare privind protecția datelor. Magazinul nostru se angajeaza sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau comenzile efectuate. Informatiile personale vor fi utilizate strict în scopul declarat al magazinului - pentru a procesa comenzile, a livra produsele, a oferi servicii de asistenta clienti si a mentine comunicarea cu clientii.
  • Comanda plasata de un client este considerata in general un contract, aceasta incluzand toate informatiile referitoare la produsele comandate, preturi, taxe, modalitate de livrare si orice alte informatii relevante. Conform legii de protectie a consumatorilor si reglementarilor aplicabile pe piata de comert electronic, comanda primita de la un client este considerata un contract la distanta. In acest sens, respectam toate prevederile legii referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
  • Intelegem importanta rezolvării rapide a problemelor si suntem dedicati sa oferim suport prompt si eficient clientilor nostri. Daca aveti orice intrebari, nelamuriri sau probleme, ne puteti contacta prin canalele de comunicare indicate pe site-ul nostru sau in formularul de contact. Echipa noastra va primi solicitarea dvs si va face tot posibilul sa va raspunda cat mai prompt si in cel mai scurt timp posibil.
5. Declinarea responsabilitatii

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc.
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
  • diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive. deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin
  • atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.
6. Retur

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.34 din 2014.

Aceasta Ordonanta de Urgenta prevede: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
  • Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.
7.Livrare produse/ Termenul de livrare

Termeni de livrare si costuri livrare pentru Romania

  • livrarea in Romania se face prin firmele de curierat rapid
  • In functie de transportator termenul de livrare poate fi cuprins intre 3-7 zile lucratoare pentru expedierile prin curier pe teritoriul Romaniei. Obligatiile privind indeplinirea acestui termen de livrare apartin firmelor de curierat. Termenul de livrare se poate prelungi de catre firmele de curierat in functie de factori obiectivi sau de cauze meteo sau naturale.
  • Coletele se livreaza GRATUIT oriunde pe teritoriul Romaniei.
  • Firma de curierat rapid nu livreaz sambata si duminica
  • Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau whatsapp. Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.

Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene de catre firmele de curierat dar vom face toate eforurile pentru a gestiona orice situatie de intarziere in livrare. In cazul in care clientul abuzeaza de politica de gratuitate (refuza livrarea sau face retururi repetate) ne rezervam dreptul de a suspenda pentru clientul/contul respectiv livrarea gratuita si transportul gratuit in cazul schimbului (transportul de la Nicomag.ro catre client). In cazul retururilor repetate si comenzilor false sau refuzate, ne rezervam dreptul suspendarii contului/clientului respectiv.

8.Garanția articolelor

Oferim pentru produsele vandute garantie 30 de zile. Daca respectati instructiunile de spalare si ingrijire prezente pe eticheta produsului acesta trebuie, in mod normal sa nu sufere nici o deteriorare. In situatia nerespecatrii drepturilor de intretinere pierdeti Garantia pentru respectivul produs. In cazul se intervine asupra produsului prin scurtare, modificare croi, stramtare si orice operatiune de croitorie sau orice operatiune fizica se pierde garantia produsului. Pentur a dovedi achizitia produslor pastrati, va rugam factura sau bonul fiscal oferit in momentul achizitiei. Condițiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Garantia acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OUG nr 21/1992 si OUG 34/2014 privind Protectia Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr 449/2003. In cazul in care produsul nu este conform va rugam sa ne anuntati pe adresa office@nicomag.ro si vom cauta o solutie amiabila. Legal, garantia de conformitate este de 2 ani de zile. Pentru sugestii si reclamații, vă rugam sa ne scrieti pe adresa office@nicomag.ro.

9. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.

Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti. Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi.

Daca aveti probleme legate de o comanda care nu par a putea fi rezolvate puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita telefonic apeland numarul 0745646149.

Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid. Este bine de stiut:

  • Firma de curierat presteaza un serviciu "din usa in usa" adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord.
  • Pe timpul transportului, coletul este asigurat. Pentru deteriorari, distrugeri sau pierderi firma de curierat va acorda despagubiri egale cu valoarea din factura.
  • Termenul de livrare este in mod uzual intre 3-5 zile, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori : conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
10. Modalitati de plata accesptate in magazin
  • Plata cu cardul direct pe site prin procesatorul Netopia Payments (site procesator aici - https://netopia-payments.com/ )

11. Program de lucru CALL CENTER

L - V: 09:00 - 18:00

Program mesagerie, chat & email:
Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
Sambata - Duminica : INCHIS

Prin acceptarea acestor "Termeni si conditii" sunteti de acord in mod neechivoc si cu Protectia Datelor cu Caracter Personal, Politica de utilizare Cookie-uri si Retur Produse a caror descriere se gaseste in linkurile de mai sus.